گواردیولا: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از لیونل مسی، ستاره بارسلونا پرداخت و او را بهترین بازیکن تاریخ خواند.


 

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق بارسا که تیمش در دیدار رفت، 3-0 مغلوب شده بود شب گذشته موفق شد 3-2 بارسا را شکست دهد ولی علی رقم پیروزی، از دور مسابقات کنار رفتند. مسی که دو گل در نوکمپ به ثمر رسانده بود، شب گذشته نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و تاثیر مستقیم روی گل‌های بارسا داشت. گواردیولا نیز به تمجید از ستاره آرژانتینی پرداخت.

او گفت:" خوشحالم که مسی را اینجا می‌بینم. او فوق‌العاده است. او به بهترین فرمش بازگشته، روزهایی که تحت هدایت من تمرین می‌کرد. خیلی خوش شانسیم که در دوران بهترین بازیکن تاریخ زندگی می‌کنیم. من می‌توانم او را با پله مقایسه کنم و به سالهایی که با او گذراندم، افتخار می‌کنم."

گواردیولا ادامه داد:" از نمایش تیمم راضی هستم. به چنین تناسبی در نوکمپ نیاز داشتیم ولی در آن بازی، شرایط فرق می‌کرد. دوست داشتم با حضور همه ی بازیکنانم، عملکرد بهتری می‌داشتیم. به شاگردانم تبریک می‌گویم، همینطور به بارسا و امیدوارم آنها پنجمین چمپیونزلیگ را در برلین به دست آورند."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 25 ارديبهشت 1394 | 1:35 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.